08 April 2010

BILA TAK DAPAT TIDUR


                  Dekat habis  dah semua lagu dalam MP4 saya play…tak mau jugak lelap mata. Lampu luar dalam semua dah tutup, gelap habis dah bilik. Tengah-tengah nak tidur nilah, inspirasi nak menulis datang sambil dengar lagu-lagu mengarut. Ingat nak tidur awal sebab besok kelas pukul 8, kena bangun seawal Ashari. Dah sebab puas meretuh siang tadi, malam pun mata jadi ngengada.

                Takpelah, kita tinggalkan persoalan tidur ye. Sekarang ni saya nak cerita pasal final exam yang akan datang, mula dari 17hb. Entah berapa agaknya pointer sem ni. Huhuhu....

                Sekarang tengah hangat pasal Latihan Industri @ LI. Saya dapat LI dekat Kuala Gandah, Elephant Sanctuary. Tak tau la best ke tak. Rasa macam taknak gi LI pun ada gak. Ada budak-budak ni yang gaduh sebab LI. Macam bongok je. Lantaklah diorang, yang peliknya yang paling besar kaki gaduh. Patut dia la yang tolong memahami sikit keadaan orang, bukan masalah dia pun. Ini tidak, dia yang mencetuskan pergaduhan.

                Time ni saya tengah dengar lagu-lagu album O Labirinto do Fauno, seram macam siot. Takutlah dengar, rasa macam hantu tengah tengok.

                Takpelah, mata pun dah ngantuk. Mau tidur dulu yer....Chow..... (sebenarnya dah takut.....)

4 comments:
Write curses
  1. aku tau ko ngumpat sap..cait,
    ko neh.. ape daa.... tak baik mengata, len kali ajak aku sekali!!
    hahaha..itulah nilai tak kematangan seorang manusia..

    ReplyDelete
  2. kan3....

    masalahnya kalau tak faham hal sebenar jangan nak masuk campur hal orang...last skali kan dah malu....tah pape jer...

    ReplyDelete
  3. bagusz syida bagusz...meh kite follow sesamer...

    ReplyDelete

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter