23 February 2011

MAIN DENGAN BUDAK?

Kemelampauan


Tadi menggatal tengok stat dekat blog, of cos la, nak tengok bape ramai org view blog saya… Then terjumpa Search Keywords yang akan refer pada blog saya. N I was like, waddehel??? Kenapa keywords tu yg lucah2?!!

Klik gambar di atas untuk melihat apa keywords tersebut…

Kalau x dapat bukak, refer di bawah:

1 - main dengan budak (binawe!) – 3 views (LOL! ada at least 3 org Melayu yg bernafsu kepada kanak2 telah membaca blog saya!)

2 – budak u
3 – cerita budak u
4 – http:// sebab tuhan baik selamanya (oh yeah, bagusnya dis blog!)
5 – kisah my firsttime aku yang – 2 views [ yang apa? PERVERTS!]
6 - kisah main dengan budak u – 2 views [sory la 2 abg ni, blog saya bukan laman web lucah]
7 – aku ingin kepuasan – 1 view [jujurnya! saya x tau pulak kalau blog saya boleh bagi kepuasan!]
8 – budak u masa kini
9 – budak u
10 – budakk u

So dudes, those are the top ten keywords that would direct those brothers to my blog. Hopefully lepas ni ada lebih banyak keywords yg positif, mcm no 4. hahaha! till then, salam!

1 comment:
Write curses
  1. 1 - main dengan budak (binawe!) – 3 views (LOL! ada at least 3 org Melayu yg bernafsu kepada kanak2 telah membaca blog saya!) <---- hahaha

    ReplyDelete

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter